Monday, March 16, 2009

Sejauh mana kemaskulinan seorang maskulin?

Chez. Chez memang maskulin.

Rambutnya. Kali terakhir saya lihat rambutnya berwarna hitam adalah dalam setahun yg lepas.

Perfume. Ada tiga. See Kay; In 2 U, See Kay:Euforiya.

Belt. See Kay, Armoney Exchanging, Ted Baker aperntah.

Jeans. Minimum RM200.


Dan yang paling famous. Teka - teki di Villa kediaman saya bersama Chez.

" Dalam banyak - banyak buaya, buaya ape berwarna Merah?"*




Satu hari. Chez diajukan soalan.Arip Samat sengaja menguji tahap kemaskulinannya.



"Chez, ko maskulin kan?" getus Arip Samat secara tiba - tiba.


Chez menjawab, " Ko tak nampak ke dressing aku ni?" Chez bangga dengan criteria maskulinnya.


Arip Samat tanpa berlengah lagi mengajukan soalan.

" Fahrin Ahmad berbintang ape?"


Chez. Macho. " Leo."


Arip Samat terus tersenyum.

"Salah. Jawapannye, Sagittarius."


Chez malu.


























* Jawapan teka - teki di atas: Sandal 'Croc' Chez yg berwarna merah.

4 comments:

paiseh said...

dah la maskulin.. apal ayat seribu dinar lak tuh.. pakej!

Anonymous said...

Maskulin? Lu maksudkan "Metroseksual" gua syak! Tapi mungkin jugak perkataan lu sekawan.

Dulu masa bujang gua rajin gak beli majalah Maskulin. Konon nak jd Metroseksual (bak pahrin ahmad la), tapi x terkejar!

dah dekat nak kahwin...yg kene pikir- maskawin!

Che Hassan said...

maskulin satu hal..
apal ayat seribu dinar pun satu..
bacer tiap2 hari tuh.....
gila kuat tul a'malan dia

selut lu chezzo

M.a.A.s said...

baru lu tau gua maskulin sebenar...hahahah