Thursday, March 19, 2009

Makin hampir...





What more can I say.

Thanks to all my beloved friends.

Who always make me crazy and live life to the fullest.





Thanks to Pak Abu. Thanks menemani aku sehingga ke sana. Betullah. Daripada 10 orang wanita di Pasar payang, 6 cantik. Daripada 20 wanita di Pasar Payang, 14 cantik. Sori tak dapat buat formula untuk statistik ini.


Thanks to Shamil. Aku doakan hidup mu dipermudahkan. Ada hikmah di sebalik segalanya. Betul. Family first. Ia akan betul sampai bila - bila.



Mijie. Hardisk ko memang archive Negara. Tahniah. Anda antara orang yang terawal mengenali Shaida. Aku harap ibumu sudi mengasuh bakal anak kami.


Paiseh. Kita bakal lepak bersama di Batu Buruk, kalau boleh setiap kali raya. Aku harap bakal jodohmu juga di Parlimen Marang. Paling jauh pun, Parlimen Kuala Terengganu. tatkala mung balik ke rumah mertua mung pung, boleh kite tubik sokmo. Jangang lupe bekwah bulang 12 ning.


To all Villa Mates. Bekas dan belum bekas. Chezzo, Ijan, Nad, Medi dan seumpamanya. Maaf kupinta. Aku terpaksa meninggalkan alam ini. Jejak Fahrip Samat perlu aku follow.


Arip Samat. Takper. Lu tetap advance. Dari Bachelor of Arabic ke Bachelor of Accounting. Alih2 July 2009 nanti honeymoon ke Langkawi. Jangan lupe ajar gua ilmu2 bermain net di awal perkahwinan.



Nain
. Alah, time raya nanti, lu dtg lepak KT. Setakat Lipis tuh, boleh jer. Satu pesanan, laut Terengganu jauh berbeda dari Laut di Teluk Ramunia. Sumpah.


Asang. Sori tak sempat jamu ko arituh. Takper, lamer lagi gua nak hidup kt Pengkalang Setar tuh. Bila Adam dah beso, kite lepak Batu Buruk deh. Boleh layan Ustazah rempit.


Asun. Sila temani Shamil. Pimpin ke jalan yang benar, seperti ke Taman Tun untuk 'Tarikh Kelajuan.' Maafkan aku. Aku terpaksa beraya di Terengganu tanpa kehadiranmu di Batu Buruk.


To all my classmates, ex - Kiss Ass. Aku tahu. Aku sering diketepikan daripada aktiviti - aktiviti durjana korang sejak akhir - akhir ini. Biarlah. Aku bukan level korang dah. Aku tak mampu berhibur seperti dahulu. Abu, Fadh, Ili Sarah, Syet. Aku cuma mengikut resam manusia. Manusia seperti Api Halim & Lukman Mumtaz & Rahmad Sani.

Senior KPMG, Yana. Thanks for 'tunang checklist ' yg ko kasi arituh. Ko masih auditor.





Kepada all readers, doakan yang terbaik untuk kami. Aku cuma insan biasa. Yang sedih meninggalkan zaman bujang. Yang gembira melalu kepompong. Untuk menjadi rama - rama. Hidup indah.

13 comments:

Unknown said...

hhaha...apapun congrats!

Pak^Abu said...

poyo wehh..hahaha..ingat!!aku di amanahkan oleh mama..jgn main2..abutang-the power its in ur haaiinndssss(hand version aussie)

nliana said...

azrie hafiz.. aku memang auditor sejati. still auditor! hehe. aku dah tak tau nak pusing mana career ni..
HAHAHA! finally ko bertunang! jangan la follow laki aku n si uncle harris tu! dah la kawin lambt - nak anak cpt!!!!!!!!!!!! geram!

The story of Saif Al-Hafsham said...

sedih bebenor entri kali ni.
chill la.ko nak kawin.bkn nak berkabung.haha

Aima Othman said...

tu aarrrrr...apsal entry ko kali ni sungguh syahdu..melelh air mate aku bae...hahahahahhaha :P anyway...congrats!!!! jupe mung dinung...raye nnt dtg arrr beraye dumoh aku di parlimen kuala terengganu :D

pssstt..orghang rumoh mung ni parlimen mane neh?

paiseh said...

hape kes lepas tunang trus gi wwat survey gadis2 kat pasar payang weyh! ubah2 laa.. hahahahaha...!!

hakiem bahaman said...

azrie.
congratto.
nasib ko bertuah bergolek2 selepas
meninggalkan tempat ni.
aku still stranded.haha.tapi x lama lagi dah kot

selamat berbahagia. =]
hakim

kay karim said...

mane name si kay???hehehe, gurau!
congrats azrie..

Im Single said...

mula2 gua baca, gua rasa sedih...
pastu gua baca lagi sekali, eh, apa kelancau entry lu ni.. LU BARU BERTUNANG LA BRO!

Pak^Abu said...

mel..ko macam la tak kenal dia..hahaha

semi said...

tribute to rakan2 syarak al hajj.... x dak?

hehe...

-whc-

reeJal said...

lor..entri tunang..igtkan nikah gantung tadik..hehehe

apepun tahniah bro...
pakbu kena la tukar gear 2 plak...kasi rempit sket...

madsani dah steady apaki auto...

weh...nanti hang kawin, tiap2 kali raya leh la layan cuci mata kat pasar payang tu...hahaha

NAintriplet said...

aku nak sedih gak join shamil n abu..tapi fail la x jadi coz KO BARU BERTUNANG LA bro!..HEHAHA HAK! HAK!...belum kawin mawin lagi da...chill bro..!..

neway aku setuju yg pantai kt TR lain dr pantai kt KT.nais