Friday, February 27, 2009

Black Gay Wajah Ayu & Teh Ais sehebat Sendayu Rendah.



Rabu, 10.00pm - 11.30 pm.


Aku & Chezzo. Di mamak. Nun Zai bawah.

Menanti Chai dan Ijan.




Chezzo. Alah, takkan tak kenal. Black ghairstylist wajah ayu.

Chai. Alah, pakar motivasi dalam episod yg lepas.


Ijan. Watak baru. Mamat nih kejer offshore. Safety Officer. Bukan Security Officer.

Chai dan Ijan datang. Kami berbual. Wanita, Elizabeth Wong, harddisk 160gb, gadis Iban, gersang di Offshore, struktur kapal, kisah Nural, Arip Samat the next top model dan sebagainya. Semuanya diumpat. Ijan pun dah ade blog. Sebab buhsan di tengah laut.

Mamak datang. Amik order. Chezzo order teh ais.

Di tengah - tengah perbualan.



Chezzo: Apsal bau perfume nih best sgt? Wangi siyut. Ko pakai perfume ape Ijan?

Ijan: Aku tak pernah pakai perfume. Asalkan aku tidak berbau busuk, sudahlah. Bau awek 2 org yg lalu tadi lah. (sambil mata Ijan melirik manja ke bahagian sosok - sosok tertentu akan awekaini^ tersebut.

Chezzo: (tak puas hati). Chai, ko pakai perfume aper? Wangi siyut.

Chai: Takdelah. Perfume aku tak sestrong bau wangi nih.

Chezzo: (marah). Azrie Prosper, ko baru beli perfume ke? Nih bukan bau Encik Son Jong* nih.

Azrie: Tak, perfume aku pakai time kuar dengan awek jer.

Chezzo: (dengan nada ekstremist). Ijan, aku tak puas hati. Gaji ko dah RM 9k per month. Ini mesti bau perfume ko. Ko nak 'bet' dgn aku yg bau nih bau perfume ko?

Azrie: Sabar Chezzo, minum teh ais tu dulu.

Ijan: Chezzo, ko mendambakan bau ketiak aku ker?

Chezzo: (Ketawa sambil menghamburkan penangan teh aisnya ke muka dan cermin mata salah seorang watak di dalam dialog ini).

Chezzo lagi: Sori, aku tak sengaja.

Azrie: (mengelap percikan tersebut).



Tamat.





Footnote:

awekaini^ - 2 orang awek , dipinjamkan istilah daripada Bahasa Arab
Encik Son Jong* - Jenama perfume Azrie


8 comments:

azie said...

ha ha.

sumpah pasni member yu tak tanya pasal perfume lagi,ahaha

Aima Othman said...

perfume ape ek? heheheh :p

M.a.A.s said...

ijan blanje ke?

paiseh said...

chezzo memang peka benda2 stail nih.. lu try tanya talipinggang dia berapa duit. kalu bukan 200 dia tipu!

Im Single said...

tapi mungkin betul... gua rasa chez mdambakan bau tiak ijan.

azrie hafiz said...

Azie - itulah salah satu keburukan lelaki maskulin.

aim-a - rase2 perfume die sendiri. saje nak up.

arip the NTM - yup. susah nak jadi. tanda -tanda kecil kiamat kut.

paiseh - alah, gunting die pun harge rm200.

Im Single - mungkin. Chez kan amfibia. Lelaki maskulin yg mampu entertain 2 alam.

azrie hafiz said...

pembetulan!bukan teh ais!tapi soya bean!haha pekat sial!haha sory bro!

Unknown said...

kisah ko ni aku penah buat kat member2 aku gak dowh - jalan citer berbeza - environment pun beda bgt - kat kenduri kawin - kawan2 buat lawak - aku tak tahan tersembor - sian kawan aku - azri - kena bg moral of the story

ke bintang!!!