Thursday, December 18, 2008

Rintihan kalbu.

Hamba bukanlah orang besar pun.
Jauh sekali ahli politik.
Hamba xde influence pun.
Tapi hamba tak puas hati.


Cukuplah.
Kasihanilah dia.
Dia hanyak makhluk tuhan.
Dia biasa - biasa saja.
Ada masa, dia diherdik.
Dihina.
Ada masa, dia di atas.


Hamba bukanlah rapat pun.
Jauh sekali jatuh cinta dengannya.
Bersembang dengannya pun, jarang-jarang.
Kadang - kadang hamba bersembang seorang diri
sahaja.
Cuma hamba dan kawan-kawan hamba sedih.
Melihat tangisannya, membawa keinsafan
ke lubuk nurani.


Kelemahanmu, tangisanmu, kesedapan masakanmu,
kekurangan ilmu persilatanmu dan keless sopananmu
di dining etiquette, tak mampu melunturkan sokongan
kami (hamba, Abutang, Shamil Singular, Paiseh) padanya.


Nurul Khusna, semoga cabaran malam ini mampu anda hadapi.
Usah peduli kata orang.Kelemahanmu, kami terima apa adanya.

4 comments:

paiseh said...

gua tak terlibat dalam aksi ini...
please acknowledge.
regards.

Che Hassan said...

i smell a rat

Pak^Abu said...

shajirie hampir2 belot..sokong Aisyah..jgn sampai putus persaudaraan kita..hahahahaha

Im Single said...

cibai... penat aku baca. ko cerita pasal peminat aku. xpe la, dia je minat aku. aku minat sket2 je.