Monday, March 30, 2009

Burger Special. (Rangka Karangan UPSR).

Perenggan 1

- Aku - Abutang - 11.30 pm - Di padang. Bukannye padang bola sepak. Padang Miding - Gian - Gian burger.


Perenggan 2

- Keluar - Drive - Savvy - Lampu Jalan - Minyak - Cashier - awek - takde - lelaki - tetap isi minyak. - Abutang hampa - Aku tidak - sudah bertunang.


Perenggan 3
5 kilometer -Gerai Burger - takde.


Perenggan 4
- Sampai - Jumpe gerai - order - Special - 5 biji - tunggu


Perenggan 5
-Buhsan - Abu gayut - Aku usha burger - ambik bau - special ade kacang peas - aku kagum.

Perenggan 6
-Burger Special siap - Ade customer - mundar-mandir depan gerai - aku pelik - Abu gayut - sumbang mahram kut.


Perenggan 7
-Customer - masih mundar-mandir - hampir 15 minit depan gerai tuh - aku cuak.


Perenggan 8
-Customer mundar-mandir - dah setengah jam - tanya - abang Burger - Gerai ni ade jual top up prepaid tak kt sini?

perenggan 9
- Aku & Abu -lapor - makan burger.



Arahan: Sila perhatikan kembali perenggan 8.

4 comments:

paiseh said...

tu beger pengadang baru nama dia.. gile2 punye sepesel!
perenggan lapan : kalu gua, gua nak jawab "nak spesel ke biasa?"

Aima Othman said...

padang midin sekangkang kucing je dr umah aku...ko nak beger lagik special..beger depan spital beso kuala trg...dah laa murah..byk giler perabahnye...try laaa nnt :D

mermaidcroc said...

weh memg kebykn gerai beger kt tganu ada jual top up la bro..bkn setkt top up klu yg dpn skolah smaza tuh siap ade jual myk hitam lg dowh hahaha

Im Single said...

agak bodoh jugak la customer burger zaman sekarang.
soalan: sape paling suka makan burger rumah kite? gua xnk jawab...