Saturday, February 14, 2009

Di PICC. Aku hidup dalam kenangan.
























Pertama kali aku menjejakkan kaki di PICC tanggal 10 Feb 2009. Sehingga 11 Feb 2009.
2 hari. Aku bukan org governmen. Jadi, reasonable lah.

Bersama - sama PTDs yang anggun. Singular, lain kali aku perkenalkan kau kepada mereka ya.

Kagum? Taklah. (aku maksudkan PICC)

Cuma aku kagum dengan seni arkiteknya (designnya), mungkin.

Mengambil kira materials and level of maintenance (sewaktu aku melepak - lepak dgn staff2 PICC) yang digunakan, aku rase ia akan mengalami kejadian yang sama dengan bangunan - bangunan kerajaan
yang lain.

Dan.

Betullah.

2 comments:

paiseh said...

cakap je laa lu sabotaj sbbtak jadi ngundi kat kampung lu kan..??/

Alcapone said...

maka tergolonglah engkau dalam golongan tali barut gomen..tapi gempak dowh..dorang penat2 jadi PTD..last2 ko organize dorang..