Tuesday, January 20, 2009

Boikot je.

On da way balik keje, aku buat-buat beratur kt Kay Ef Siy. Saje.


On da way aku drive balik keje, aku lalu drive through Mek Di. Saje.

5 minit lepas tuh, aku nampak Care4 dari jauh.


Dah nak sampai umah, aku saje-saje masuk 7e. Aku nampak Coke.

Bukak TV cenel 712, ade rancangan disponsor Viktoria Sekret. Ahah.

Ade misscall. Nasib baik hp aku bukan Norkiah.

Hmm, letih la. Nak mandi.

Aku salin baju.

Fuhh, nasib baik aku tak pakai Koteq.

Alhamdulillah
.

4 comments:

paiseh said...

lu punyer sepender tu cap renoma ape kes??

M.a.A.s said...

marilah bermula dengan menghisap gudang garam...

Che Hassan said...

nasib baik aku pakai boxer renoma.

kalo tak kene tuduh dengan paiseh gak

azrie hafiz said...

paiseh - renoma takde dlm list yg kene bann. Paris maa..

arip - mild tujuh hasil produk Tembakau Antarabangsa Jepun..tiada kaitan.

adam hassan - karya isterimu terbaik..buatan tempatan, jenama Remona, Parissss...